امبدینگ (کاشت نخ)

امبدینک برای لاغری یکی از روش های درمانی در طب سوزنی

در این روش بجای استفاده از سوزن، نخ هایی در نقاط طب سوزنی جایگزاری می شه که می تونه تحریک مداوم تری در بدن فرد ایجاد کنه.
این روش کاربرد خوبی در لاغری و کاهش وزن داره، همینطور در افرادی که به دلایلی امکان مراجعه مکرر به مطب ندارند هم از این روش استفاده می شه

شیوه درمانی امبدینگ یک روش نو و جدید در طب سوزنی است و امبدینک برای لاغری بسیار مورد توجه قرار گرفته متخصص طب سوزنی به جای استفاده از سوزن ها ،نخ های قابل جذبی از جنس کت گوت  را در نقاط طب سوزنی می کارد.این نخ ها تقریبا سه هفته در بدن می ماند و در حین جذب شدن ،نقاط مربوط به طب سوزنی را نیز تحریک می کند.

در واقع در این روش واکنش بدن به نخ های قابل جذب جایگزین سوزن ها می شود و  می تواند به مدت نسبتا طولانی یعنی سه هفته در بدن باقی بماند تا زمانیکه نخ ها جذب بدن شود.در حقیقت نقاط طب سوزنی که در جلسات درمانی تحریک می شود با فعالیتهای روزانه فردی که امبدینگ دریافت کرده در هر لحظه تحریک می شود و سپس با صلاحدید متخصص بعد از سه هفته بیمار برای تجدید امبدینگ به مطب مراجعه کرده و دوره درمانی خود را ادامه می دهد.

این نخ از جنس نخ های جراحی معمولی و قابل جذب در بدن می باشد و چربی سوز هم نیست،این نخ ها توسط متخصص با یک سوزن مخصوص در نقاطی که با طب سوزنی باید سوزن زده شود وارد شده و  بعد از خروج سوزن ،در بدن باقی می ماند.

امبدینگ در اصفهان ، امبدینک خوب در اصفهان ، کاشت نخ برای لاغری

برخی از موارد کاربرد امبدینگ

امبدینک برای لاغری

امبدینگ برای تخفیف دردهای مزمن مانند درد شانه،سرو گردن

امبدینگ برای جوانسازی و زیبایی پوست

  • در امبدینگ برای جوانسازی پوست افراد با تحریک مداوم و تکرار شونده پوست و بافت نرم در طی یک الی شش ماه انجام می شود. این روش سنتی زیبایی پوست بویژه برای از بین بردن چروکهای پیشانی و اطراف دهان و بینی مفید است.

امبدینگ برای فرم دهی بدن و کاهش سایز در درمان چاقی

  •  در امبدینگ برای لاغری و فرم دهی بدن انقباض و انبساط غیرطبیعی عضلات نواحی شل و وارفته باسن و بازوها و پهلوها با این روش اصلاح می شود.

همچنین جایگذاری این نخ ها در بافت چربی افراد موجب افزایش خون رسانی به بافت سلولیتی چربی شده و موجب لاغری موضعی می گردد.

درمان خستگی مزمن،ناراحتی های گوارشی و بسیاری از بیماری های زنان و مامایی از جمله :(التهاب مزمن لگن،یائسگی زودرس یا تنبلی تخمدان  ،ناباروری بدلیل کم کاری تخمدان و سندرم قبل از قائدگی)

دردهای اسکلتی ،عضلانی ،مفصلی (اسپاسم عضلانی ،خار پاشنه و …)، دیسک کمر،گردن و سیاتیک ،دردهای مزمن بدن (کمردرد،گردن درد،شانه درد و…) ،سردردها (سردرد عصبی و میگرن و …) ،بیماریهای گوارشی (درد معده ،یبوست مزمن و …) ،اختلالات روان (افسردگی ،اضطراب ،اختلالات خواب و …) ،آرتروزها (آرتروز شانه،آرتروز لگن و…)

تفاوت میان طب سوزنی و امبدینگ

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین طب سوزنی و امبدینگ  اینست که تکنیک طب سوزنی به این دلیل که نقاط مختلفی از بدن را درگیر می‌کند به برطرف کردن علت و عامل به وجودآورنده بیماری می‌پردازد. در حالیکه در شیوه امبدینگ تنها به برطرف کردن علائم بیماری بسنده می‌شود.

در طب سوزنی علت بیماری به صورت ریشه‌ای درمان و عملکرد نامناسب اصلاح می‌شود. برای همین منظور است که امبدینگ در شرایط خاص به بیماران و مراجعه‌کنندگان که برای درمان بیماری یا کاهش وزن مراجعه می‌کنند، توصیه می‌‌شود..

نکاتی که در کاشت نخ(امبدینگ) بایستی مورد توجه قرار گرفته شود :

این روش می تواند به عنوان روش مکمل در بیماری ها مورداستفاده قرار گیرد.­.

  • احتمال دردهای پراکنده در محل جاگذاری نخ برای چند ساعت تا حداکثر چند روز وجود خواهد داشت.
  • واکنش بافتی نسبت به نخ که گاهی سبب تورم و حتی ترشح خفیف می گردد.
  • احتمال خونریزی و کبودی مختصر در محل جاگذاری
  • در کل عوارض احتمالی امبدینگ بسیار ناچیز می باشد.

آدرس ما:

  • 031-32240938
  • drberjisclinic@hotmail.com

  • اصفهان خيابان شمس آبادي جنب بيمارستان سينا بن بست شهريار ساختمان مجيد طبقه سوم واحد ٣٧

ساعات کاری

ساعات حضور در کلینیک:

صبح ها دوشنبه ،چهارشنبه و پنجشنبه 7:30 الی 13 عصر ها شنبه ، يكشنبه ،دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 15:30 الی 21