لاغری موضعی با طب سوزنی

چاقی و اضافه وزن، به غیر از اینکه می تواند مشکلات ظاهری بسیار زیادی را در بدن به وجود آورد، قطعا تاثیر بسیار بدی روی سلامت شما نیز خواهد داشت. برخلاف باور بسیاری از مردم که چاقی نشان دهنده یک بیماری نیست، اضافه وزن بیش از حد حتی اگر نشانه بیماری خاصی نباشد، می تواند باعث بروز بیماری های مختلفی نیز شود. لاغری موضعی با طب سوزنی روشی جدید برای کاهش وزن است که نه تنها بسیار موثر بوده، بلکه می تواند ایمن و بدون ضرر نیز باشد.

"</p

لاغری موضعی با طب سوزنی در اصفهان

لاغری موضعی امکان پذیر است؟

لاغری آرزوی بسیاری از افرادی است که از اضافه وزن رنج می برند و می خواهند وزن خودشان را کاهش دهند. متاسفانه بسیاری از این افراد بدون اینکه در رژیم غذایی خودشان تغییر ایجاد کنند و یا اینکه تحرکات بدنی بیشتری داشته باشند، به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند. اما واقعیت این است که برای رسیدن به وزن ایده آل باید تلاش کرد.

لاغری موضعی با طب سنتی، یکی از روش های رایج برای کاهش وزن است که انصافا تاثیر بسیار زیادی روی کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل دارد. شاید در این روش بتوان بدون تغییر در رژیم غذایی و فعالیت بدنی، به وزن ایده آل رسید؛ اما اگر در کنار استفاده از طب سوزنی به تغذیه و تحرک خودتان هم توجه داشته باشید، به نتیجه بسیار بهتری خواهید رسید.

عملکرد طب سوزنی برای کاهش وزن و لاغری بدین گونه است که سوزن های استریل شده وارد بخش های خاصی از بدن می شوند. این سوزن ها انرژی ذخیره شدن در بدن را خارج می کنند و می توانند گردش خون را در ناحیه مورد نظر افزایش دهند. بنابراین، متابولیسم در یک ناحیه از بدن شما افزایش پیدا می کند. این موضوع خود باعث چربی سوزی و لاغری موضعی می گردد.

مزایای لاغری موضعی با طب سوزنی

در حال حاضر به دلیل مزایای لاغری موضعی با طب سوزنی، افراد بسیار زیادی متقاضی انجام این کار هستند. اگر خدمات مربوط به لاغری موضعی با کمک طب سوزنی را از مجموعه های تخصصی دریافت کنید، احتمالا به نتایج بسیار خوبی خواهید رسید. به شرطی که کمی به تغذیه و میزان تحرک و ورزش خودتان هم توجه داشته باشید. از جمله مزایای لاغری موضعی با طب سوزنی عبارتند از:

  • کاهش وزن اصولی

لاغری موضعی با طب سوزنی مزایای زیادی را به همراه دارد که مهم ترین آن کاهش وزن اصولی است. افرادی که وزن زیادی ندارند، ولی در بخشی از بدن خودشان با مشکل چربی های اضافه مواجه شده اند می توانند از این روش کمک بگیرند. در این صورت شاید بخشی از وزن شما کاهش پیدا کند، اما این کاهش وزن باعث لاغری صورت و یا اندام های دیگر شما نمی شود.

  • کاهش چربی های اضافه در اطراف بافت های مختلف بدن

در روش طب سوزنی برای لاغری تمرکز روی لاغری موضعی شما است. با کاهش چربی های اضافه در اطراف بافت های بدن، می توانید یک اندام ورزیده و استایل خوبی داشته باشید. پس اگر اندام شما خیلی هم بد نیست، ولی فقط می خواهید چربی های اضافه را در بخشی از بافت های بدن خودتان کاهش دهید، می توانید از طب سوزنی کمک بگیرید.

  • موثر در کاهش استرس و پرخوری عصبی

طب سوزنی برای لاغری روشی آرامبخش است که به شما برای کاهش تنش های عصبی کمک می کند. افرادی که به دلیل پرخوری عصبی با اضافه وزن مواجه شده اند، می توانند از طب سنتی برای کاهش این مشکل کمک بگیرند. در این صورت هم به وزن ایده آلی می رسند، هم عادات بد غذایی خودشان را ترک می کنند.

لاغری-موضعی-با-طب-سوزنی-امکان-پذیر-است؟

لاغری موضعی با طب سوزنی امکان پذیر است؟

آیا لاغری و کاهش وزن با طب سوزنی عوارضی را به دنبال دارد؟

عوارض لاغری با طب سوزنی بسیار محدود است. در واقع زمانی شما با عارضه خاصی مواجه می شوید که به یک فرد غیر متخصص مراجعه کنید. در غیر این صورت اگر سوزن ها به صورت استریل شده استفاده شوند و فرد نیز تخصص کافی برای تشخیص نقاط فشار جهت لاغری داشته باشد، هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد. تنها عارضه ای که در حین انجام این کار شاهد آن خواهید بود، کمی درد است که به مرور زمان از بین خواهند رفت.

برای لاغری با کمک طب سوزنی به چند جلسه درمان نیاز داریم؟

طول جلسات درمان و تعداد دفعات آن ها بستگی به شرایط فرد و میزان اضافه وزن او دارد. معمولا بین 4 تا 12 جلسه نیاز است تا فرد به وزن ایده آل برسد و بتواند چربی های موضعی بدن خودش را دفع کند. ممکن است پس از گذشت 12 جلسه، فرد دیگر نیازی به مراجعه نداشته باشد. اما این احتمال هم وجود دارد که مجددا پس از یک تا دو هفته فرد نیاز به مراجعه مجدد داشته باشد.

همه چیز بستگی به نظر پزشک و شرایط فرد دارد. اگر پزشک توصیه می کند که به صورت منظم مراجعه کنید تا اثربخشی لاغری موضعی با طب سنتی را مشاهده کنید، حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است آن نتیجه ای که مد نظر دارید برای شما حاصل نشود.

بهترین مرکز لاغری با طب سوزنی در اصفهان

بهترین مرکز لاغری با طب سوزنی در اصفهان

پس از یک دوره طب سوزنی چقدر لاغر می شویم؟

میزان لاغری و کاهش وزن بستگی به تعداد جلسات طب سوزنی برای لاغری، شرایط جسمانی و هورمونی شما دارد. معمولا افرادی که در کنار طب سوزنی برای لاغری، از روش های دیگر مانند رژیم لاغری و پیاده روی و تحرک روزانه کمک می گیرند، شاهد اثربخشی بهتری از این روش هستند. ممکن است پس از 1 دوره، حدود 2 الی 4 کیلوگرم وزن کم کنید؛ البته این مقدار برای افرادی است که هیچ تحرکی در حین انجام طب سوزنی ندارند. اگر تحرک و رعایت رژیم غذایی وجود داشته باشد، این افراد به راحتی به وزن ایده آل خودشان خواهند رسید.

بهترین مرکز لاغری با طب سوزنی در اصفهان

اگر قصد دریافت خدمات لاغری با طب سوزنی در اصفهان را دارید، باید حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. در این صورت خیالتان از بابت استریل بودن سوزن ها و تخصص پزشک راحت خواهد بود. با تجربه بودن پرسنل برای طب سوزنی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است‌. بنابراین، فقط به دلیل هزینه و قیمت پایین برخی از مراکز، به آن ها اعتماد نکنید.