بهترین دکتر طب سوزنی در اصفهان

طب سوزنی یا سوزن درمانی یکی از روش‌های درمان­های سنتی و تکمیلی است که دردهای بسیاری از بدن را تسکین می­دهد. به همین جهت بسیاری از افراد برای درمان دردهای خود به دنبال بهترین متخصص طب سوزنی در اصفهان و یا سایر شهر­های دیگر هستند.

دکتر طب سوزنی در اصفهان خدمات درمانی زیادی را به  بیماران و مراجعه­ کنندگان ارائه می­دهد. آرام کردن و علاج دردهای شدید و درمان انواع مشکلات مختلف بدن مجموعه‌ای از خدمات طب سوزنی توسط متخصص در اصفهان می­باشند.

دکتر طب سوزنی در اصفهان

طب سوزنی چیست؟

یکی از مهمترین شاخه­ های جایگزینی درمانی در علم پزشکی و طب سنتی طب سوزنی است. خواستگاه این شیوه درمانی کشور چین معرفی شده است.‌‌‌ با این وجود متخصص طب سوزنی در اصفهان همه خدمات درمانی مربوط به این مکمل درمانی را به شیوه پزشکان چینی ارائه می‌دهد.

منظور از تکمیلی بودن این شیوه درمانی تلفیق با سایر روش‌های دیگر درمانی است. درمان با طب سوزنی به این صورت است؛ متخصص سوزن‌های مخصوص و بسیار نازک را به نقاط مختلف و خاصی از بدن وارد می‌کند. متخصصین طب سوزنی معتقدند برخی از نقاط خاص بدن گذرگاه‌های انرژی در بدن هستند که برای تسکین درد و درمان آن به تحریک نیاز دارند.

شیوه درمان در طب سوزنی به چه صورت است؟

شاید افرادی که قصد دارند از شیوه‌ی درمانی طب سوزنی استفاده کنند روش کار متخصص طب سوزنی در اصفهان برای آنها جالب باشد. دکتر طب سوزنی در اصفهان همانند سایر متخصصان این طب سنتی از سوزن‌های نازک و مخصوص معمولا با قطر متغیر 8 تا 13 میلی‌متری استفاده می‌کنند.

سوزن‌های مورد استفاده یک‌بار مصرف و یا به صورت اختصاصی برای هر بیمار استفاده می‌شوند. به هر حال بر اساس نوع بیماری همچنین نظر متخصص ابتدا کانال و نقاط اصلی برای قرار دادن سوزن‌ها مشخص می‌شوند. سپس سوزن‌ها در عمق مشخصی از پوست قرار می‌گیرند.

به این ترتیب در طب سوزنی سطح انرژی کانال‌های اصلی افزایش یافته و  جریان گردش خون بهبود پیدا می‌کند. در نتیجه بدن بیمار واکنش نشان داده و درد وی تسکین می‌یابد. به این صورت بیماری و درد معالجه خواهد شد.

بهترین متخصص طب سوزنی در اصفهان کیست؟

مردم بیش از گذشته برای رفع عارضه و بیماری‌های مختلف به طب سنتی روی آورده‌اند. طب سوزنی در سراسر دنیا و به تبع در ایران بسیار مورد استقبال افراد برای درمان بیماری‌ها قرار گرفته شده است. دکتر طب سوزنی در اصفهان برای رفع دغدغه‌ بیماران خدمات  مختلفی در این زمینه ارائه می‌دهد.

دکتر طب سوزنی که دارای تجربه و مهارت حرفه‌ای در این زمینه باشد، به عنوان بهترین متخصص طب سوزنی شناخته می‌شود. یک متخصص طب سوزنی در درمان تمامی مشکلات قابل درمان توسط این شیوه درمانی، دارای توانایی و تجربه کافی است. در حالی که بسیاری از پزشکان طب سوزنی در درمان همه بیماری‌ها توانایی کافی ندارند.

بنابراین بهترین متخصص طب سوزنی پزشکی است که توانایی درمان همه بیماری‌های قابل درمان با استفاده از طب سوزنی را داشته باشد.

بهترین متخصص طب سوزنی 

یافتن بهترین متخصص طب سوزنی در اصفهان

گفته شد؛ بهترین دکتر طب سوزنی در اصفهان متخصصی است که در درمان انواع بیماری‌ها دارای مهارت بالا و تخصص عالی باشد. سوال اینجاست؛ چگونه می‌توانیم بهترین متخصص طب سوزنی در اصفهان را بیابیم؟ مسلما برای یافتن یک پزشک متخصص طب سوزنی با تجربه پارامتر‌هایی را باید در نظر داشت.

بر این اساس برای شناخت بهترین دکتر طب سوزنی در شهر اصفهان بایستی به موارد زیر توجه نمود؛

  • ساده‌ترین و بهترین راه‌ برای شناخت بهترین متخصص در روش درمانی مزبور مراجعه به کلینیک پزشکان فعال در طب سوزنی است. پرس‌جو و پرسیدن سوال از ارباب رجوع و بیماران در خصوص مهارت پزشکان در یافتن بهترین متخصص کمک کننده خواهد بود.
  • ارائه مشاوره و ارزیابی مهارت پزشک در جلسه مشاوره یکی دیگر از راه‌های تشخیص بهترین متخصص می‌باشد.
  • جست‌جو در وبسایت‌های مرتبط و سایت‌های مربوط به معرفی متخصصین طب سنتی و سوزنی از دیگر شیوه‌های شناخت بهترین متخصص است.
  • پزشک متخصص دارای گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی می‌باشد.
  • سابقه خوب و خوشنامی پزشک در میان مردم نیز در انتخاب و شناخت بهترین متخصص بسیار موثر خواهند بود.

شیوه درمانی متخصص طب سوزنی در اصفهان

دکتر طب سوزنی در اصفهان مراحل درمان بیماری را به ترتیب مراحل زیر انجام خواهد داد.

  1. ابتدا از بیمار یا مراجعه کننده تقاضا می‌کند شرح کاملی از حال خود را بیان کند. سوالاتی از سوی متخصص طب سوزنی از بیمار پرسیده می‌شوند که پس از پاسخ به تمامی سوالات نوبت به مرحله بعدی درمان می‌رسد.
  2. معاینه دقیق بیمار با توجه به ارائه شرح حال بیمار در مرحله بعدی انجام خواهد شد. در این مرحله نبض بیمار به صورت دقیق گرفته می شود. همچنین زبان بیمار مورد بررسی و معاینه پزشک قرار خواهد گرفت. اساس کار معاینه یک متخصص طب سوزنی به این صورت است.
  3. ارائه اطلاعات کاملی به بیمار در خصوص نحوه برگزاری جلسات درمانی و تعداد جلسات مورد نیاز برای دکتر طب سوزنی مهم خواهد بود. بنابراین اطلاعات در خصوص نحوه درمان به بیماران ارائه خواهند شد.
  4. انتخاب شیوه درمانی مناسب در طب سوزنی برای درمان بیماری و تسکین درد با شروع جلسات درمانی همراه است. فرآیند شروع جلسات درمانی توسط متخصص به ترتیب فوق خواهد بود.

متخصص طب سوزنی

کاربرد‌های استفاده از طب سوزنی در درمان

مسلما چنانچه طب سوزنی به صورت اصولی و توسط بهترین متخصص طب سوزنی در اصفهان انجام شود کاربردهای بسیاری برای رفع بیماری خواهد داشت. مهم‌ترین نتیجه آن درمان و رفع انواع بیماری برای بیمار خواهد بود. دکتر طب سوزنی در اصفهان کاربردهای استفاده از طب سوزنی را چنین عنوان می‌کند؛

معالجه حالت تهوع ناشی از سرطان و شیمی درمانی

بهبود و معالجه انواع سردردهای میگرنی و …

درمان بیخوابی و اختلالات خواب

معالجه درد در صورت

معالجه و بهبود درد زانو

معالجه افسردگی و تمامی علائم آن

جوانسازی و درمان بیماری‌های پوست صورت مانند رفع لک‌های بارداری، سیاهی دور چشم و …

درمان آسم و آلرژی

معالجه و درمان بیماری‌های روده و معده و گوارشی

درمان کمردرد و دردهای سیاتیکی

درمان بیماری‌های زنانه مانند اختلالات قاعدگی

و غیره

جمع بندی

برای معالجه درد‌ها روی آوردن به طب سنتی به اخص درمان‌های تکمیلی همچون طب سوزنی نیاز است در انتخاب پزشک نهایت وسواس را به خرج داد. دکتر طب سوزنی در اصفهان با داشتن تجربه و مهارت بالا و همچنین دانش کافی بهترین گزینه برای درمان انواع بیماری‌ها خواهد بود.